1 Ibnu Sina :)
Monday, October 24, 2011 @ 9:49 PM



Hello,
  Ni kali ketiga aku buat benda nih, asyik terpadam je. tapi aku still sanggup jugak buat. terer kan?

WAN MUHD ARIF WAN AZMAN



















#23NOVEMBER1998
Ketua kelas 1 Ibnu Sina. Dia ni suka buat muncung dia yang power tuh. And suka bercerita, handphone dia canggih gila.

MUHD LUQMAN WAFIY ABDUL MUIZ



















#1OCTOBER1998
Dia nih budak lelaki paling rapat dengan aku. Dia comel, suka buat lawak. Handphone dia canggih gila.

KHAIRIL AIMAN FARIS (NAMA BAPAK AKU TAK INGAT)



















#18JUNE1998
Dia nih budak comel dalam kelas. Dia suka buat muka comel yang pelik secara tetibe. Aku tak tau phone dia canggih ke tak.

MUHD AMIRUL AMIN ABDUL RAHIM



















#12FEBRUARY1998
Dia nih aku tak tau nak cakap pe pasal dia. Aku tua dua hari daripada dia. Dia suka sangat datang dekat Linda sebab nak tanya soalan pasal Math or apa apa saja.

MUHD MUZZAMMIL RODITA
#28APRIL1998
Dia nih pendiam, tapi kalau kau dah tau pernagai dia, aiseyman. aku tak tau nak cakap macam mana dah.

AMIRUL MUKMIN BAHARUDDIN
Amirul Mukmin Baharudin
#28JANUARY1998
Budak lelaki paling tua, dan paling kecil dalam kelas. Pelik jugak sebab dia nih paling tua, tapi paling kecil. Perangai dia tak ubah seperti murid lelaki yang lain tetapi alim sikit (kotlah).

MUHD ROKIE LADJA
#9APRIL1998
Nama bapak dia dengan atuk dia pelik. Tapi kesian sebab dia tak tau bapak dengan mak dia pergi mana. Budak paling peik dalam kelas, dan dia banyak buat bising.

MUHD SYAFI SYAZWAN (NAMA BAPAK AKU TAK INGAT)
#18JULY1998
Dia budak paling matang dalam kelas. Paling tinggi. Tapi aku tak tau nak cakap pe pasal dia. Kfine.

NUR ARISSA TAIB
#10FEBRUARY1998
Suka sangat update blog. Tak payah tanya pasal dia nih, dia nih gedik, tak tau malu. banyak sangat benda yang dia nih suka buat, kalau nak penuhkan pasal dia, memang komputer/komputer riba korang akan jam dan meletup.

NORHASLINDA YUSOFF
#5JANUARY1998
Budak paling tua dalam kelas di kalangan lelaki dan perempuan. Tak payah nak cair sangat, dia aku punya. 

FARAH 'IZZATI MOHD HARIRI ADIPATI
#2NOVEMBER1998
Budak paling pelik dalam kelas. Serious, aku tak berapa paham sanat perangai dia nih, tapi aku paham perangai dia nih. PELIK. kan dah cakap dah. Tapi aku paling sayang dekat dia :')

NUR SYAZA SYAZWANI (TAK INGAT NAMA BAPAK DIA SIAPA)
#21JULY1998
Dia yang dekat sebelah kiri tuh. Perangai dia lawak, suke kucing. SUKA GILA.

NUR HIDAYAH JAFRI
#27FEBRUARY1998
Aku tak tau sangat pasal dia, comel, and also dia minah contact lens jugak :)

NUR IZZATI AMIR RASYID
#DIATAKNAKCAKAPDEKATAKU1998
Dia nih comel, suka gelak, and suara dia comel. Dia ramai boyfriend, memang aku tabik dekat dia :)

ERMA AISYAFIKA (NAMA BAPAK DIA AKU TAU TAPI TAK INGAT)
#14MARCH1998
Dia nih comel, suka buat muka, and rapat dengan Hidayah, Izzati, dan lain lain.

NUR LIYANA HAZWANI WAN ROHIMI
#31DECEMBER1998
Dia paling muda dalam kelas. Bday dia cun pulak tuh. Comel, pandai, cerdik. 

NUR SABRINA (NAMABAPAKAPE?)
#AKUTAKTAUUUUUU
Memang aku tak rapat sangat dengan dia nih, and dia nih pun bukannya rapat sangat dengan aku. so aku tak berapa tau. kbye. *dia yang sebelah kanan tuh

NURUL HIDAYAH HARMIZAN
#AKUTAKTAUUUUUU
Memang aku tak rapat sangat dengan dia nih, and dia nih pun bukannya rapat sangat dengan aku. so aku tak berapa tau. kbye. *dia yang sebelah kiri tuh

NUR KHAIRUNNISA ROZAIDI
#15FEBRUARY1998
Dia nih penolong ketua kelas. mulut agak bising jugak lah. agak rapat dengan Linda. Tapi Linda kau punya :)

NUR HANIZA MD ALIMUDDIN
Nur Haniza
#23JULY1998
Sorry, gambar dia dia pergi terhadkan so and this is her default picture, gambar ni h je lah yang dapat aku letakkan. Budak comel yang pandai, and datang rumah aku main piano :)

MARIA NATASHA ZULHAIRI
#15MARCH1998
Budak yang ramai peminat, and otak banyak geliga. Tahniah :)

ANIS ALIEFA (APA? ONEW?)
#17JULY1998
Dia nih suka sangat dekat Onew (ShiNEE [kan?]) comel, and terrer memanah :)

NOR AZLIN (APA ENTAH)
Nor Azlin
#TAKMENTIONDEKATFACEOOK
Dia nih comel, kadang suka jugak share secret dengan aku. Suka buat peace (Y)

NUR HALIZA MD ALIMUDDIN
Nur Haliza
#23JULY1998
Kembar kepada Nur Haniza. Dua dua comel, dua dua pandai. memang susah nak dapat pakej dua beradik nih :)

MISHA AZUREEN (TAU TAPI TAK INGAT, SERIOUS!)
#2JULY1998
Dia peminat GiKawah, eh GiKwang. Dia suka Cendol, bukan cendol minum tuh, cendol nih special sikit :) And dia nih comel, dia couple dengan budak sorang nih, mainmain je pulak xD

Dah, sekian sudah murid murid yang istema lagi comel dalam kelas 1 Ibnu Sina :)

Talam Tayang,
Alita