Kebosanan kita akan terserlah bila kita ..
Saturday, January 22, 2011 @ 3:33 AM


Kebosanan kita akan terserlah bila kita :-


1. Menguap . Kalau korang nak tahu , cikgu benci GILA kalau kita menguap . Nampak sangat yang kita tak suka dengar dia belajar kan kan kan kan kan ?


2. Termenung terpikirkan Justin Bieber yang nak datang KL nanti . Wehh , dapat ke jumpa eh ? Mesti korang nak kena penyepak dengan cikgu tuh sebab kau sibuk tersengih sengih sorang sorang sambil semua orang pandang air liur yang meleleh leleh keluar dari mulut kau tuh .


3. Berborak dengan kawan . Namoak sangat lah kau dah bosan . Kawan kau tu pun lurus bendul terus chit chat azwan ali dengan kau . Cikgu nampak terus suruh kau blah dari kelas Geografi yang dia tengah sibuk ajar pasal kompas lah apa lah .


4. Aku dah takde idea dah . 


Biasa biasakan lah diri korang , jangan buat benda benda di atas kecuali masa rehat . Okay ? Kalau kau berani buat empat empat benda dekat atas , buatlah . Aku jamin kau akan dapat satu cubit tiga rasa gitu ;)


Rissa .