Banyak perkara.
Monday, October 31, 2011 @ 12:25 AM


Hello Yellow Mellow :)


     Just like my Post Title, banyak perkara kan? Apa yang banyak pun entah lah. Nak cerita je sebenarnya.


Haritukan, aku pergi kedai jual soto dengan lontong dengan nenek aku yang rock macam nak heavy metal tuh. Memang lah dia nampak baik je (aku tk kutuk nenek aku okay) tapi dia pakai celak tebal gila woahhhh. And then nenek rock aku belanja aku makan lontong (memang terbaik lah kan). And then adalah sorang lagi kawan nenek rock aku nih, pakai tudung pink dengan tshirt KotaKinabalu, dengan kainbatik warna merah. Aku memang tak kisahlah dengan apa yang dia pakai, tapi yang menarik perhatian aku dengan kawan nenek rock aku nih adalah asap yang berkepuk kepuk keluar dari mulut dia!


Sedang sibuk aku makan lontong, tiba tiba, tersedak sebab bau asap rokok. then, nampak lah nenek nih hisap rokok rupanya. Terkejut badak air aku! Style gila nenek nih. Kepada wanita, lelaki, adik, akak, abang, atuk, and especially nenek, jangan jadi macam nih.


Talam Tayang,
Alita


P/S : Post nih panjang sangat, aku tau. Tak ada gambar pulak tuh! (pigi dah arissa) Tak payah baca pun takpe :')