CELAMAT ALI LAYE :)
Sunday, August 28, 2011 @ 11:18 PM


Ana              : AYAH !!!!! ADA CULAT !!!!
Encik Bakar : Gapo dio anok kawe sore nih . (Aku tak reti nak bagi bapak dia cakpa kelantan xD)
Ana              : Ayah , Ada olang kasi culat ni nye punn .
Encik Bakar  : Ohh , anak ayah nih tolong posmen yeh ? Baik bebenor .
Ana              : Otelah ayah . Ana nak tito . Tata :)
Encik Bakar : *menggelengkan kepala lalu membuka sampul culat . Eh , surat .
                       Woahhh , kad raya ! Puasa pun belum dah dapat kad raya . Bangga siot ^00^


Ini bukan cerita benar , hanya rekaan semata-mata .
Kita dah nak raya dah . Puasa pun sudah . Esok kan raya ? Sorry aku takde post apa apa pasal puasa pada tahun nih . Aisey . Aku memang nak post sumthing tapi tak sempat . Kalau ada post apa apa pun bukannya ada orang baca kan kan ? Otelah . Titew nak tegi tumah nenek titew , tumpe etok xD


Talam Tayang ,
Atila . (pelik siot name aku)