Ade dahh , ade dahh :)
Wednesday, April 13, 2011 @ 9:26 PM


Dah  tau dah nak cakap pasal ape :)




Aku nak cakap pasal ape yang aku GILEGILE kan sekarang nih . 




K-Pop >.<


Aku minat B2ST/BEAST . Serious , minat gile .




Aku start minat diorang nih mase cousin gemokk aku (Acap Gumok) pasang lagu kumpulan BEAST kuat kuat dekat dalam kereta . Aku pun memekak lah jugak sebab aku mase tuh tengah tidur . Then , aku dengar lagu "Say No" , macam kau tak tahu lagu tu en ? Lepas tuh aku tanye lah , siape yang nyanyi lagu nih , sebab aku tahu snagad lagu nih , cuma tak tahu siape yang nyanyi . Bace lah perbualan kiteorang :)


Chomell : Wehh , lagu nih siape yang nyanyi ? Sedap arr .
Gemokk : MashaAllah , kau tak tahu ke ? Kesian kesian kesian .
Chomell : dahh , aku tak minat K-Pop , mane lah aku tahu -.-
Gemokk : Yelah , yelah . Kau nih ketinggalan zaman betollah . Ni kumpulan BEAST yang nyanyi .
Chomell : Aku tahu , Super Junior , Wonder Girls , SNSD je . Lain aku tak tau .
Gemokk : Dah dah dah . kau nih , memekak je lah . Aku nak dengar nih .


Panduan 
Chomell : aku lah tuh .
Gemokk : Acap Gumok .


Lepas tuh , aku masuk rumah , die pun masuk lah rumah (takkan die nak tercegat dekat dalam kereta tuh , en?) . Die bukak YouTube lepas tuh pasang lagu Beautiful kuat kuat . Aku tengok muke Yang Yo Seop comel gile . Lepas tuh , aku TERminat dekat BEAST . tak best en cerite nih ? Terime kasih :)


Gambar Boyfriend baru aku  :)




























Dah tak main dah , Justin Bieber , Justin Bebal nih :)


Aku tahu boyfriend aku handsome , tak payah jealous eh .